Többféle szintjelző és légző dugó létezik. Az Agisys-nél is számos fajtát használunk a hajtóművek készre szerelése során. Lássuk milyenek vannak!
Az Agisys Kft. a hajtóműveket összeszereléskor a gyártói katalógusnak megfelelően ledugózza. A hajtómű teste körben furatokkal van ellátva, melyeket tömített záródugókkal látunk el. Egy furat szintjelző dugót, egy pedig légző dugót kap.
Mai hírlevelemmel segítséget szeretnék nyújtani a nagy hajtóművek légző dugóinak megfelelő beszereléséhez.
Bizonyos közegek esetén csodálatosak a függőleges irányú keverők. Lássuk mikor, és miért?
Mivel többféle kényszerhűtést is forgalmazunk, néha nehéz eldönteni melyik passzol egy adott villanymotorhoz. Ebben segítek ma eligazodni.
Valószínűleg sokan hallottak már a fékellenállásról, de nem tudják mire való, mit csinál és mikor is kell alkalmazni.
A napjainkban alkalmazott hajtásoknál egyre elterjedtebbek a frekvenciaváltón keresztül vezérelt rendszerek, melyeknél sok esetben szükséges kiegészítő termék a kényszerhűtés.
Bizonyos hajtómű méret felett hajtásainkat szinte a legelemibb részegységek formájában raktározzuk, és a teljes szerelési folyamtatot törökbálinti telephelyünkön végezzük el.
Már felhívtuk a figyelmet korábban a hajtóművek beépítési pozíciójának fontosságára. Hogy miért olyan lényeges ez a kérdés? Bemutatom a szerelés szemszögéből!
Nem tudja pontosan milyen fordulatszámra van szüksége? Rendszeresen változtatni szeretné villanymotorjának a sebességét? Netán forgásirányt is váltana?
Két héttel ezelőtt a készreszerelt formában raktározott termékeinkről írtam. Most bemutatom azokat a hajtásokat, amelyeket előszerelt részegységekből állítunk össze.
Egyes gyártók úgy értékesítik termékeiket, hogy pozíció függetlenek, míg mások néhány beépítési helyzethez kisebb átalakításokat írnak elő az optimális működés érdekében. Mit jelent ez a gyakorlatban?
Amikor egy hajtás elhasználódik, nem mindegy, hogy mennyiért, és milyen gyorsan lehet javítani, vagy új termékkel pótolni.
Ezt elsősorban az dönti el, hogy a különféle termékek milyen formában érhetőek el törökbálinti telephelyünkön.
Szolgáltatásaink között szerepel a hajtóművek javítása, felújítása, korszerűsítése. A szerelő műhelyünkbe javításra behozott hajtóműveknél azonban előfordul, hogy a javítás költségei megközelítik vagy esetleg meghaladják egy új hajtás árát. Ilyenkor joggal kérdezi a megrendelő, hogy miért?
Ipari gépet sokszor könnyű lemásolni. Megnézzük az adattábláját, fő méreteit lemérjük, és ha már készítettünk hasonlót, belevághatunk. Jó eséllyel működhet a megoldás. DE!!
Az öntöttvas motorokról a többségnek rögtön a masszív, nagyteljesítményű villanymotorok jutnak az eszébe, pedig ebben a kategóriában is ugyanúgy elérhetőek a kisteljesítményű kivitelek, mint a alumíniumházas motorcsaládoknál.
A hajtóműveknél korábban már vizsgáltuk ezt a kérdést. De vajon mi a helyzet a villanymotorokkal?
Az idei évtől ismét változott az EU-ban forgalomba hozható villanymotorok IE hatásfokával kapcsolatos szabályozás.
Annak ellenére, hogy sokat foglakoztunk a fékes motorokkal, gyakran ismétlődő kérdés, hogy mit lehet tenni, ha a tápfeszültség elvételét követően nem azonnal rögzít a fék, az emelt teher néhány centimétert zuhan.
Ügyfeleink gyakran keresnek meg minket azzal a problémával, hogy Dahlander motorra lenne szükségük a lehető leggyorsabban. Mit érdemes tudni a Dahlander motor megrendelése előtt?
Korábban már megismerkedhettek a nagyteljesítményű Agisys öntöttvas villanymotorjainkkal, de a jelenlegi EU szabályozáson kívül eső 8 pólusú sorozatunkról még nem esett szó! Eddig…
A WEG motorok számos előnnyel rendelkeznek, de vannak olyan esetek, amikor a W22-es öntöttvas sorozatnál könnyebb típusra van szükség, ezért alkotta meg a WEG a W21-es alumínium motorcsaládot.
A Bonfiglioli név már jól ismert a hajtástechnikában, ami nem meglepő, hisz a cégcsoport idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját.
Korábban már foglalkoztunk a frekvenciaváltós szabályozási tartománnyal a Bonfiglioli és az Agisys gyártmányú villanymotorok kapcsán. Most nézzük meg, mi a helyzet a WEG motorokkal.
Ahhoz, hogy a hajtás egy kiválasztott irányú elfordulását meggátoljuk, többféle megoldást is alkalmazhatunk, melynek egyik alternatívája lehet az Agisys Kft.-nél beszerezhető visszafutásgátlós villanymotor alkalmazása.
Partnereink sok esetben szállítószalag hajtásra kérnek tőlünk hajtástechnikai megoldást. Általában könnyen kiválasztható a szükséges hajtómű és a villanymotor a feladathoz, de néha vannak összetettebb igények.
Lehet, hogy sokak számára ez nem ismert. A PLC (Programmable Logic Controller) egy programozható logikai vezérlő, amit elsősorban az ipari hajtások szabályozására, vagy villamosan működtetett folyamatok irányítására használnak.
Az ipar számos területén találkozhatunk robbanásveszélyes környezettel. Cikkemben a porrobbanásveszélyes térség zónabesorolását, valamint az itt alkalmazható Agisys által forgalmazott villanymotorok körét mutatom be.
Előző cikkemben bemutattam milyen lehetőségeink vannak a nem kívánt elfordulás megakadályozására. Ennek egyik megoldása a visszafutás-gátló alkalmazása. Most nézzük meg, mely hajtómű családokhoz érhető el ez az opció.
Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!