Cikkünkben bemutatjuk a csigahajtóművek előnyeit és kitérünk arra, hogy milyen kiemelkedő előnyöket nyújt számunkra a Bonfiglioli VF csigahajtóműcsalád.
Sokféle hajtómű típust ismerünk és talán hozzá is szoktunk ahhoz, hogy egy gyárilag beépített típust kizárólag ugyanolyan fajtájúra cserélünk, ha az meghibásodott. Most azonban szeretnénk megismertetni Önnel a lapos hajtóművek előnyeit és a bennük rejlő lehetőségeket.
Az eszközeinket alkalmazók visszajelzései is hűen alátámasztják az általunk már többször említett tényt, miszerint ha egy rendszerben az elektromos motorokat egy frekvenciaváltó segítségével azok lágy indítását megvalósítjuk akkor ezeket a motorok sokkal hosszabb élettartalommal fognak bírni.
Kedves Partnereink!
Ahogy azt eddig is megszokhatták tőlünk mindent megteszünk azért, hogy prémium kiszolgálásban részesüljenek. A koronavírus sújtotta nehéz és korlátozásokkal teli időszakban is megtaláltuk a megoldást arra, hogy Önök ne érzékeljék a helyzetből fakadó negatív hatásokat.
Az Agisys Kft. 1995 óta szállít komplett keverős berendezéseket az ipar számára, a 2019-es év azonban mérföldkőnek számított a keverő gyártás területén.
WEG motort vásárolt és szeretne tájékozódni a tárolással, beüzemeléssel vagy üzemeltetéssel kapcsolatban?
A költői kérdés a hajtómű szállítók készségeire utal, bár nem is annyira költői mert cikkünkben válaszolunk a kérdésre!
Több alkalmazási területen is hasznos lehet egy visszafutásgátló beépítése, de mégis miben lenne segítségünkre?
Előző hírlevelemben beszámoltam kísérletünkről, melyben kiderült, hogy a saválló acél nem sav álló. Ezt eddig is gyanítottunk, de mi lehet hát a megoldás, ha savban, maró anyagokban kell keverni?
Keverőink nagy részét saválló acélból készítjük, ezalatt többnyire az 1.4404 és az 1.4571 acélokat értjük. Sokszor eszembe jutott, hogy ezek tényleg sav állók?
Mint tudják, az AGISYS Kft. ipari keverő berendezések széles választékát tervezi, gyártja, szállítja.
Hírlevelünkben szemügyre vesszük, hogy mi történik a keverés előtt és után. Az egyszerű válasz: Keverés előtt a keverendő anyagokat beadagoljuk, utána pedig ürítjük a tartályt. Kollégáink az Agisys-nél ennél összetettebben vizsgálják a helyzetet.
Partnereink gyakran keresnek olyan motorokat, amelyeket extrém meleg helyen kívánnak használni, de a páratartalom azonos a normál környezetével. A gyártók jellemzően 400C-nál nem magasabb környezeti hőmérsékletre tervezik az aszinkronmotorokat.
Egyedi ipari feladatok napi szinten merülnek fel az Agisys Kft.-nél, amit szakképzett kollégáink bátran el is vállalnak. Ez legutóbb sem történt másként, amikor egy tartálygyártó partnertől érkezett megkeresés.
Ahogy korábbi hírlevelünkben már olvashatták, a megszokott Syn10-es frekvenciaváltó család helyére az új S2U család lépett. Az egyfázisú IP20-as S2U frekvenciaváltó nem ismeretlen Önök előtt, de az igazi újdonság az, hogy raktáron tartjuk már az IP66-os kivitelt, elérhető a háromfázisú megtáplálású változat és a teljesítménytartomány is jelentősen megnőtt. Ismerkedjünk meg közelebbről az újdonságokkal!
Sorozatunk előző cikkeiben írtunk az Agisys IBC keverőkről általában, az alapgyűrűvel és a tartószerkezettel szerelt kivitelről részletesebben. Most lássuk a legjobb felszereltségű verziót.
Korábbi cikkünkben már felhívtuk a figyelmet arra, hogy a Bonfiglioli Vectron cég a közkedvelt Syn10-es frekvenciaváltó-család gyártását megszünteti. Ezzel párhuzamosan megjelent termékkínálatunkban a sokkal fejlettebb S2U egyfázisú betáplálású frekvenciaváltó-család. Mostantól pedig már az S2U családból is elérhető a nagy IP védettségű, tokozott változat.
Sorozatunk előző cikkeiben írtunk az Agisys IBC keverőkről általában és az alapgyűrűvel szerelt kivitelről részletesebben. Most vizsgáljuk meg tüzetesebbesen a család következő tagját.
A hajtóművek forgó alkatrészeinek csapágyai a legtöbb esetben olajkenésűek. Több cikkünkben is felhívtuk már a figyelmet a megfelelő olajszint fontosságára. Most nézzünk két példát arra, milyen károkat tud előidézni, amikor az olaj nem éri el az előírt szintet.
Az Agisys Kft. az elmúlt évek beruházásaival európai szintű, modern gyártási hátteret hozott létre. Honlapunkon szó szerint bepillantást nyerhetnek a gépek működésébe, tekintse meg videóinkat!
Korábbi cikkünkben írtunk az Agisys IBC tartály keverőcsaládjáról, a továbbiakban tekintsük át részletesebben az egyes változatokat.
Bizonyára sokan ismerik a WEG villanymotorokat, amelyek prémium kategóriás termékek az ipari felhasználású villanymotorok között. A világ három legnagyobb motorgyártójának egyikeként a WEG dinamikusan fejlődik, célkitűzése, hogy első számú szállító legyen a világon.
Az IBC tartályok ipari felhasználása széles körben elterjedt, hiszen a standard kivitelnek köszönhetően többször is felhasználhatóak, és a szállítás is könnyen megoldható. Az IBC tartályokban tárolt termékeket felhasználás előtt a lehető leggazdaságosabb módon homogenizálni szükséges. Erre a helyzetre kínál megoldást az Agisys Kft. által nyújtott IBC keverő család.
Bizonyára sokan tudják, hogy a hajtómű összeszerelő üzemünkben a Bonfiglioli hajtóművek teljes tartományát raktározott alkatrészekből,Megrendelőink igényeinek megfelelően szereljük össze.
Régi partnerünk öreg felsőváz-fordító hajtásegységei alapos túlméretezésük ellenére, megértek a cserére. Olyan csereszabatos új hajtásegységekre volt szüksége, melyek helyére a régiek tartalékként visszaszerelhetőek.
Múlt héten nem tértem ki arra, hogy milyen keverésre, milyen anyagokra megoldás a szalagkeverő. Legyen ez mostani témánk.
Első, ami a szalagkeverőn feltűnik, névadója, a kettős keverő szalag. Ha a külső balra húz, akkor a belső jobbra, ami igen erőteljes keveredést eredményez.
Gondolta volna, hogy az Agisys Kft-nél beszerezhető WEG motorok akár másik kontinensen is üzembehelyezhetőek, ráadásul erről még hitelesítéssel is rendelekeznek?
A hajtóművek helytelen rögzítése hosszú távon a hajtómű idő előtti tönkremeneteléhez vezethet.
Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!