A hajtóművek helytelen rögzítése hosszú távon a hajtómű idő előtti tönkremeneteléhez vezethet.
Cikksorozatomban ma a hajtóművek kihajtásánál jelentkező rendellenességek okait tárom fel.
Olajszint csökkenésekor javasolt azonnal foglalkozni a problémával. A hajtómű elégtelen kenése a csapágyak elhasználódásához, a fogaskerekek fokozott kopásához, akár töréséhez is vezethet.
Múlt héten a hajtómű melegedésének, ma pedig a hangos működésnek a lehetséges okait mutatom be.
Bizonyos hajtómű méret felett hajtásainkat szinte a legelemibb részegységek formájában raktározzuk, és a teljes szerelési folyamtatot törökbálinti telephelyünkön végezzük el.
Már felhívtuk a figyelmet korábban a hajtóművek beépítési pozíciójának fontosságára. Hogy miért olyan lényeges ez a kérdés? Bemutatom a szerelés szemszögéből!
Két héttel ezelőtt a készreszerelt formában raktározott termékeinkről írtam. Most bemutatom azokat a hajtásokat, amelyeket előszerelt részegységekből állítunk össze.
Amikor egy hajtás elhasználódik, nem mindegy, hogy mennyiért, és milyen gyorsan lehet javítani, vagy új termékkel pótolni.
Ezt elsősorban az dönti el, hogy a különféle termékek milyen formában érhetőek el törökbálinti telephelyünkön.
Szolgáltatásaink között szerepel a hajtóművek javítása, felújítása, korszerűsítése. A szerelő műhelyünkbe javításra behozott hajtóműveknél azonban előfordul, hogy a javítás költségei megközelítik vagy esetleg meghaladják egy új hajtás árát. Ilyenkor joggal kérdezi a megrendelő, hogy miért?
Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!