EnglishEnglish

Miben segíthet szakértőnk?

Legjobb megoldások keresése, eszközök kiválasztása, technikai és műszaki kérdések, költséghatékony megoldások.
Munktársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek.

Tengelits István

Tengelits István

üzletkötő, okl. villamosmérnök

+36 20 583 9005
Lépjen kapcsolatba Velünk

Mire figyeljünk a hajtóművek üzemeltetésekor?- 3.

Olajszint csökkenésekor javasolt azonnal foglalkozni a problémával. A hajtómű elégtelen kenése a csapágyak elhasználódásához, a fogaskerekek fokozott kopásához, akár töréséhez is vezethet.
Az olajszint csökkenés oka szinte minden esetben a tömítetlenségből ered, az oka lehet elhasználódott tömítés, vagy kopott futó felület. Érdemes először megállapítani az olajvesztés pontos helyét, ha nem egyértelmű, tisztítsuk meg a hajtást, és várjuk meg, míg azonosíthatóvá válik az ok. Ha szükséges, pótoljuk az olajat. Minden esetben ellenőrizzük, hogy a légző dugó (ha van) megfelelő pozícióban van és rendeltetésszerűen átszelel.

Probléma

Lehetséges ok

Lehetséges megoldás

Olajfolyás szimeringnél

Sérült szimering

Szimeringcsere (ellenőrizze a szimering futófelüleltet)

Olajfolyás szerelt peremnél, vagy fedélnél

Sérült tömítés

Tömítéscsere

Olajfolyás a légződugóból

Helytelen beépítési pozíció

Ellenőrizze a beépítési pozíciót

Olajfolyás a hajtóműházból

Sérült hajtóműház

Lépjen kapcsolatba az Agisys szakműhellyel

A hajtóműveinknél alkalmazott olajakról itt írtunk részletesen.

Műszaki jellegű kérdéseivel forduljon területi képviselőinkhez.

Pécsi Péter
területi képviselő

Legfrissebb cikkeink

Agisys keveréstechnika - adagolás automatizálása egyszerűen

Agisys keveréstechnika - adagolás automatizálása egyszerűen

Hírlevelünkben szemügyre vesszük, hogy mi történik a keverés előtt és után. Az egyszerű válasz: Keverés előtt a keverendő anyagokat beadagoljuk, utána pedig ürítjük a tartályt. Kollégáink az Agisys-nél ennél összetettebben vizsgálják a helyzetet.

Speciális üzemi körülmények között használható motorok 3 nap alatt!

Speciális üzemi körülmények között használható motorok 3 nap alatt!

Partnereink gyakran keresnek olyan motorokat, amelyeket extrém meleg helyen kívánnak használni, de a páratartalom azonos a normál környezetével. A gyártók jellemzően 400C-nál nem magasabb környezeti hőmérsékletre tervezik az aszinkronmotorokat.

Összes cikk megtekintése
Hajtós csapat

Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!