Sorozatunk előző cikkeiben írtunk az Agisys IBC keverőkről általában és az alapgyűrűvel szerelt kivitelről részletesebben. Most vizsgáljuk meg tüzetesebbesen a család következő tagját.
A hajtóművek forgó alkatrészeinek csapágyai a legtöbb esetben olajkenésűek. Több cikkünkben is felhívtuk már a figyelmet a megfelelő olajszint fontosságára. Most nézzünk két példát arra, milyen károkat tud előidézni, amikor az olaj nem éri el az előírt szintet.
Az Agisys Kft. az elmúlt évek beruházásaival európai szintű, modern gyártási hátteret hozott létre. Honlapunkon szó szerint bepillantást nyerhetnek a gépek működésébe, tekintse meg videóinkat!
Korábbi cikkünkben írtunk az Agisys IBC tartály keverőcsaládjáról, a továbbiakban tekintsük át részletesebben az egyes változatokat.
Bizonyára sokan ismerik a WEG villanymotorokat, amelyek prémium kategóriás termékek az ipari felhasználású villanymotorok között. A világ három legnagyobb motorgyártójának egyikeként a WEG dinamikusan fejlődik, célkitűzése, hogy első számú szállító legyen a világon.
Az IBC tartályok ipari felhasználása széles körben elterjedt, hiszen a standard kivitelnek köszönhetően többször is felhasználhatóak, és a szállítás is könnyen megoldható. Az IBC tartályokban tárolt termékeket felhasználás előtt a lehető leggazdaságosabb módon homogenizálni szükséges. Erre a helyzetre kínál megoldást az Agisys Kft. által nyújtott IBC keverő család.
Bizonyára sokan tudják, hogy a hajtómű összeszerelő üzemünkben a Bonfiglioli hajtóművek teljes tartományát raktározott alkatrészekből,Megrendelőink igényeinek megfelelően szereljük össze.
Régi partnerünk öreg felsőváz-fordító hajtásegységei alapos túlméretezésük ellenére, megértek a cserére. Olyan csereszabatos új hajtásegységekre volt szüksége, melyek helyére a régiek tartalékként visszaszerelhetőek.
Múlt héten nem tértem ki arra, hogy milyen keverésre, milyen anyagokra megoldás a szalagkeverő. Legyen ez mostani témánk.
Első, ami a szalagkeverőn feltűnik, névadója, a kettős keverő szalag. Ha a külső balra húz, akkor a belső jobbra, ami igen erőteljes keveredést eredményez.
Gondolta volna, hogy az Agisys Kft-nél beszerezhető WEG motorok akár másik kontinensen is üzembehelyezhetőek, ráadásul erről még hitelesítéssel is rendelekeznek?
A hajtóművek helytelen rögzítése hosszú távon a hajtómű idő előtti tönkremeneteléhez vezethet.
Cikksorozatomban ma a hajtóművek kihajtásánál jelentkező rendellenességek okait tárom fel.
Olajszint csökkenésekor javasolt azonnal foglalkozni a problémával. A hajtómű elégtelen kenése a csapágyak elhasználódásához, a fogaskerekek fokozott kopásához, akár töréséhez is vezethet.
Múlt héten a hajtómű melegedésének, ma pedig a hangos működésnek a lehetséges okait mutatom be.
Ebben a cikksorozatban megpróbálom csoportosítani a hajtóművek üzemeltetésekor figyelendő legfontosabb paramétereket.
Elsőként a hajtóművek melegedéséről lesz szó.
A WEG W22-es öntöttvas motorcsaládjának egyik legnagyobb teljesítményű tagja járt nálunk az egyik ügyfelünktől beérkezett igénynek köszönhetően.
Gyakran keresnek meg ügyfeleink azzal a kéréssel, hogy adjunk ajánlatot csigahajtóműre, aminek csak a csőtengely méretét és a motor adatait ismerik.
Hogyan derítsük ki az áttételt vagy a kimenő fordulatszámot?
Az Agisys Kft. a megrendelt hajtóműveket beépítésre felkészítve szállítja Partnereinek. Amennyiben a hajtómű valamilyen okból nem kerülne beépítésre, a következő dolgokra érdemes figyelni.
Előzőleg az axiális keverést ismertettem, ami kiváló a folyós (nem viszkózus) anyagok keverésére. Lássuk mi a helyzet viszkózus folyadék esetén!
Az általunk szállított Bonfiglioli hajtások mind kimagasló minőséget képviselnek. A várható leghosszabb élettartam elérése érdekében viszont Partnereink is tehetnek. Ezeket az alapvető tennivalókat foglalom ma össze.
Többféle szintjelző és légző dugó létezik. Az Agisys-nél is számos fajtát használunk a hajtóművek készre szerelése során. Lássuk milyenek vannak!
Az Agisys Kft. a hajtóműveket összeszereléskor a gyártói katalógusnak megfelelően ledugózza. A hajtómű teste körben furatokkal van ellátva, melyeket tömített záródugókkal látunk el. Egy furat szintjelző dugót, egy pedig légző dugót kap.
Mai hírlevelemmel segítséget szeretnék nyújtani a nagy hajtóművek légző dugóinak megfelelő beszereléséhez.
Bizonyos közegek esetén csodálatosak a függőleges irányú keverők. Lássuk mikor, és miért?
Mivel többféle kényszerhűtést is forgalmazunk, néha nehéz eldönteni melyik passzol egy adott villanymotorhoz. Ebben segítek ma eligazodni.
Valószínűleg sokan hallottak már a fékellenállásról, de nem tudják mire való, mit csinál és mikor is kell alkalmazni.
A napjainkban alkalmazott hajtásoknál egyre elterjedtebbek a frekvenciaváltón keresztül vezérelt rendszerek, melyeknél sok esetben szükséges kiegészítő termék a kényszerhűtés.
Bizonyos hajtómű méret felett hajtásainkat szinte a legelemibb részegységek formájában raktározzuk, és a teljes szerelési folyamtatot törökbálinti telephelyünkön végezzük el.
Már felhívtuk a figyelmet korábban a hajtóművek beépítési pozíciójának fontosságára. Hogy miért olyan lényeges ez a kérdés? Bemutatom a szerelés szemszögéből!
Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!