EnglishEnglish

Miben segíthet szakértőnk?

Legjobb megoldások keresése, eszközök kiválasztása, technikai és műszaki kérdések, költséghatékony megoldások.
Munktársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek.

Tengelits István

Tengelits István

üzletkötő, okl. villamosmérnök

+36 20 583 9005
Lépjen kapcsolatba Velünk
Agisys Keveréstechnika - Miért problémás keverőt méretezni?

Agisys Keveréstechnika - Miért problémás keverőt méretezni?

Ipari gépet sokszor könnyű lemásolni. Megnézzük az adattábláját, fő méreteit lemérjük, és ha már készítettünk hasonlót, belevághatunk. Jó eséllyel működhet a megoldás. DE!!

Öntöttvas motorok kicsiben

Öntöttvas motorok kicsiben

Az öntöttvas motorokról a többségnek rögtön a masszív, nagyteljesítményű villanymotorok jutnak az eszébe, pedig ebben a kategóriában is ugyanúgy elérhetőek a kisteljesítményű kivitelek, mint a alumíniumházas motorcsaládoknál.

A villanymotorokat bárhogy beépíthetjük?!

A villanymotorokat bárhogy beépíthetjük?!

A hajtóműveknél korábban már vizsgáltuk ezt a kérdést. De vajon mi a helyzet a villanymotorokkal?

2017 - Új év, új szabályok

2017 - Új év, új szabályok

Az idei évtől ismét változott az EU-ban forgalomba hozható villanymotorok IE hatásfokával kapcsolatos szabályozás.

Zuhan a teher? Fogjuk meg gyorsan!

Zuhan a teher? Fogjuk meg gyorsan!

Annak ellenére, hogy sokat foglakoztunk a fékes motorokkal, gyakran ismétlődő kérdés, hogy mit lehet tenni, ha a tápfeszültség elvételét követően nem azonnal rögzít a fék, az emelt teher néhány centimétert zuhan.

Mit érdemes tudni a Dahlander motor megrendelése előtt?

Mit érdemes tudni a Dahlander motor megrendelése előtt?

Ügyfeleink gyakran keresnek meg minket azzal a problémával, hogy Dahlander motorra lenne szükségük a lehető leggyorsabban. Mit érdemes tudni a Dahlander motor megrendelése előtt?

Nagyteljesítményű 8 pólusú motorok - RAKTÁRRÓL!

Nagyteljesítményű 8 pólusú motorok - RAKTÁRRÓL!

Korábban már megismerkedhettek a nagyteljesítményű Agisys öntöttvas villanymotorjainkkal, de a jelenlegi EU szabályozáson kívül eső 8 pólusú sorozatunkról még nem esett szó! Eddig…

WEG W21 univerzális alumínium motorok

WEG W21 univerzális alumínium motorok

A WEG motorok számos előnnyel rendelkeznek, de vannak olyan esetek, amikor a W22-es öntöttvas sorozatnál könnyebb típusra van szükség, ezért alkotta meg a WEG a W21-es alumínium motorcsaládot.

60 ÉV tapasztalat!

60 ÉV tapasztalat!

A Bonfiglioli név már jól ismert a hajtástechnikában, ami nem meglepő, hisz a cégcsoport idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját.

Felpörgetné, de nem tudja meddig? - WEG motorok

Felpörgetné, de nem tudja meddig? - WEG motorok

Korábban már foglalkoztunk a frekvenciaváltós szabályozási tartománnyal a Bonfiglioli és az Agisys gyártmányú villanymotorok kapcsán. Most nézzük meg, mi a helyzet a WEG motorokkal.

Visszafutásgátlós motorok az Agisystől!

Visszafutásgátlós motorok az Agisystől!

Ahhoz, hogy a hajtás egy kiválasztott irányú elfordulását meggátoljuk, többféle megoldást is alkalmazhatunk, melynek egyik alternatívája lehet az Agisys Kft.-nél beszerezhető visszafutásgátlós villanymotor alkalmazása.

3 az 1-ben

3 az 1-ben

A PID az épületautomatikában és általában a szabályozás technikában ismert rövidítés.

Motor tengelyének rögzítése fék nélkül?

Motor tengelyének rögzítése fék nélkül?

Partnereink sok esetben szállítószalag hajtásra kérnek tőlünk hajtástechnikai megoldást. Általában könnyen kiválasztható a szükséges hajtómű és a villanymotor a feladathoz, de néha vannak összetettebb igények.

Mi az a PLC, mire jó?

Mi az a PLC, mire jó?

Lehet, hogy sokak számára ez nem ismert. A PLC (Programmable Logic Controller) egy programozható logikai vezérlő, amit elsősorban az ipari hajtások szabályozására, vagy villamosan működtetett folyamatok irányítására használnak.

Porrobanásveszély az iparban - ATEX-es motorjaink

Porrobanásveszély az iparban - ATEX-es motorjaink

Az ipar számos területén találkozhatunk robbanásveszélyes környezettel. Cikkemben a porrobbanásveszélyes tér­ség zónabesorolását, valamint az itt alkalmazható Agisys által forgalmazott villanymotorok körét mutatom be.

Visszafutásgátlóval szerelt Bonfiglioli hajtóművek

Visszafutásgátlóval szerelt Bonfiglioli hajtóművek

Előző cikkemben bemutattam milyen lehetőségeink vannak a nem kívánt elfordulás megakadályozására. Ennek egyik megoldása a visszafutás-gátló alkalmazása. Most nézzük meg, mely hajtómű családokhoz érhető el ez az opció.

Mit tehetünk, hogy ne forogjon vissza?

Mit tehetünk, hogy ne forogjon vissza?

A hajtástechnikában sokszor találkozunk olyan feladattal, ahol valamilyen módon biztosítani kell, hogy a meghajtott berendezés a leállítását követően pozícióban maradjon, esetleg ne forogjon vissza a következő újraindításig. Ennek elérésére több lehetőségünk is van.

WEG motorok rövid határidővel!

WEG motorok rövid határidővel!

A felső-prémium kategóriájú WEG motorokról már egész cikksorozatot olvashattak, de egy fontos dologról még nem esett szó:

"Hány nap a szállítás?"

JÓL! Töltsük fel!

JÓL! Töltsük fel!

Ha már olajcserére kerül a sor, nem árt tudnunk milyen mennyiségű kenőanyagra lesz szükségünk, ahogy azt sem, hogy milyen tényezők befolyásolják az előírt mennyiséget.

FONTOS, hogy építjük be!

FONTOS, hogy építjük be!

Aki már többször kért tőlünk ajánlatot, biztosan találkozott a következő kérdéssel: "Hogyan szeretné beépíteni a hajtóművet?". De miért is fontos az építési helyzet, és mikor kell rá különösen odafigyelni?

Felpörgetné, de nem tudja meddig?

Felpörgetné, de nem tudja meddig?

A frekvenciaváltóról üzemeltetett villanymotoroknál sokszor felmerülő kérdés, hogy milyen tartományban lehet szabályozni a motorok fordulatszámát, van-e bármiféle korlát, és mire érdemes odafigyelni.

Hajtóműveink olajcsere intervallumai

Hajtóműveink olajcsere intervallumai

Legutóbb olvashattak hajtóműveink kenőanyagairól,  de arról még nem esett szó, hogy milyen időközönként van szükség a kenőanyagok cseréjére, ha egyáltalán szükség van rá…

Milyen kenőanyagokat használunk hajtóműveinkhez?

Milyen kenőanyagokat használunk hajtóműveinkhez?

Az általunk forgalmazott Bonfiglioli hajtásokhoz típustól függően különféle kenőanyagokat ajánl a gyártó, így mi is többféle típust alkalmazunk. Ha érdekli, hogy milyen olajjal töltjük fel raktárról kínált hajtóműveinket, és van-e választási lehetősége, most választ kaphat kérdéseire.

Hogyan válasszunk hajtóművet? Szakaszos üzem…

Hogyan válasszunk hajtóművet? Szakaszos üzem…

A hajtástechnikában gyakran előfordul, hogy nem folyamatos, hanem szakaszos üzemre kell hajtást választani. Miben befolyásolja mindez a hajtómű műszaki paramétereit?

Megújult MINI vibromotorunk!

Megújult MINI vibromotorunk!

Az egy fázisról üzemeltethető 3000/perc fordulatú mini vibromotorunk legújabb típusa a megújult külső mellett a felhasználási lehetőségek terén is többet nyújt, mint elődje!

Hogyan válasszunk hajtóművet? Környezeti hőmérséklet…

Hogyan válasszunk hajtóművet? Környezeti hőmérséklet…

A kúp-, és homlokkerekes hajtóművek termikus terhelhetőségéről szóló korábbi cikkemet tovább fejtegetem, ugyanis nem szabad elfelejteni, hogy a környezeti hőmérséklet is hatással van ezekre a terhelhetőségi adatokra.

GREEN STAR tengelykapcsolók ATEX-es környezetbe? Igen!

GREEN STAR tengelykapcsolók ATEX-es környezetbe? Igen!

Nem rég mutattuk be új, raktárról elérhető GREEN STAR tengelykapcsolóinkat, melyek a nagyobb teherbírás mellett mostantól robbanásbiztos környezetben is használhatóak.

Hogyan válasszunk hajtóművet? Termikus terhelhetőség…

Hogyan válasszunk hajtóművet? Termikus terhelhetőség…

A kiválasztás során a sok egyéb tényező mellett a hajtóművek termikus terhelhetőségét is szem előtt kell tartani, ami bizonyos esetekben jelentősen eltér a mechanikai teherbírástól.

Mi történik ha túlterheljük a villanymotort?

Mi történik ha túlterheljük a villanymotort?

Azzal a jelenséggel bizonyára már sokan találkoztak, ha egy villanymotort huzamosabb ideig túlterhelnek, akkor az előbb-utóbb leég. De mi történik ilyenkor a villanymotorral, és hogyan változnak meg a műszaki paraméterei?

Hogyan válasszunk hajtóművet? Hajtómű jelölések (VF, W és C, A, F, S)

Hogyan válasszunk hajtóművet? Hajtómű jelölések (VF, W és C, A, F, S)

Ha már hajtómű kiválasztásra adjuk a fejünket, nem árt ismernünk a leggyakoribb hajtások főbb jelölésit és azok jelentését. A továbbiakban a Bonfiglioli VF, W csigakerekes, a C, F, S homlokkerekes és az A kúpkerekes hajtómű családjainak jelöléseivel ismerkedünk.

Hajtós csapat

Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!