EnglishEnglish

Miben segíthet szakértőnk?

Legjobb megoldások keresése, eszközök kiválasztása, technikai és műszaki kérdések, költséghatékony megoldások.
Munktársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek.

Császár Péter

Császár Péter

üzletkötő, okl. gépészmérnök

+36 20 583 9003
Lépjen kapcsolatba Velünk

Légző, olajszintjelző és záró dugó

Az Agisys Kft. a hajtóműveket összeszereléskor a gyártói katalógusnak megfelelően ledugózza. A hajtómű teste körben furatokkal van ellátva, melyeket tömített záródugókkal látunk el. Egy furat szintjelző dugót, egy pedig légző dugót kap.

hajtómű dugó típusok

A szintjelző dugó feladata az, hogy a felhasználó könnyen ellenőrizhesse, hogy a hajtóműben található olajtöltés eléri-e a kívánt szintet. A hajtómű telepítése előtt mindenképp ellenőrizzük az olajszintet. Amennyiben a megfelelően feltöltött hajtómű időszakos ellenőrzésénél azt tapasztaljuk, hogy az olajszint nem megfelelő, az olajszivárgásra utalhat, a hibát azonnal meg kell keresni, szakszerűen megjavítani, és az olajat pótolni kell.

A légző dugó feladata az, hogy a hajtómű üzemszerű felmelegedése miatt keletkezett túlnyomást kiengedje.

Minden más furatot, amit nem légző, vagy szintjelző dugóval látunk el, záródugókkal tömítünk.

A gyártói katalógus adja meg beépítés függvényében, hogy melyik furatot milyen dugóval kell ellátni. Mivel az Agisys Kft. a dugózást elvégzi, ezzel kapcsolatban partnereinknek feladata szinte nincs is! (erről jövő héten olvashat)

A nem megfelelő dugózás apróságnak tűnhet, de a hajtómű károsodását okozhatja, érdemes figyelni rá!

Pécsi Péter
területi képviselő

Legfrissebb cikkeink

Agisys keveréstechnika - adagolás automatizálása egyszerűen

Agisys keveréstechnika - adagolás automatizálása egyszerűen

Hírlevelünkben szemügyre vesszük, hogy mi történik a keverés előtt és után. Az egyszerű válasz: Keverés előtt a keverendő anyagokat beadagoljuk, utána pedig ürítjük a tartályt. Kollégáink az Agisys-nél ennél összetettebben vizsgálják a helyzetet.

Speciális üzemi körülmények között használható motorok 3 nap alatt!

Speciális üzemi körülmények között használható motorok 3 nap alatt!

Partnereink gyakran keresnek olyan motorokat, amelyeket extrém meleg helyen kívánnak használni, de a páratartalom azonos a normál környezetével. A gyártók jellemzően 400C-nál nem magasabb környezeti hőmérsékletre tervezik az aszinkronmotorokat.

Összes cikk megtekintése
Hajtós csapat

Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!