EnglishEnglish
Makkos Balázs
Boross Zoltán
üzletkötő, villamosmérnök

Miben segíthet szakértőnk?

Legjobb megoldások keresése, eszközök kiválasztása, technikai és műszaki kérdések, költséghatékony megoldások.
Munktársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek.

Boross Zoltán

Boross Zoltán

üzletkötő, villamosmérnök

+36 20 361 6783
Email íráshoz kattintson ide

Mire figyeljünk a hajtóművek üzemeltetésekor?- 3.

Olajszint csökkenésekor javasolt azonnal foglalkozni a problémával. A hajtómű elégtelen kenése a csapágyak elhasználódásához, a fogaskerekek fokozott kopásához, akár töréséhez is vezethet.
Az olajszint csökkenés oka szinte minden esetben a tömítetlenségből ered, az oka lehet elhasználódott tömítés, vagy kopott futó felület. Érdemes először megállapítani az olajvesztés pontos helyét, ha nem egyértelmű, tisztítsuk meg a hajtást, és várjuk meg, míg azonosíthatóvá válik az ok. Ha szükséges, pótoljuk az olajat. Minden esetben ellenőrizzük, hogy a légző dugó (ha van) megfelelő pozícióban van és rendeltetésszerűen átszelel.

Probléma

Lehetséges ok

Lehetséges megoldás

Olajfolyás szimeringnél

Sérült szimering

Szimeringcsere (ellenőrizze a szimering futófelüleltet)

Olajfolyás szerelt peremnél, vagy fedélnél

Sérült tömítés

Tömítéscsere

Olajfolyás a légződugóból

Helytelen beépítési pozíció

Ellenőrizze a beépítési pozíciót

Olajfolyás a hajtóműházból

Sérült hajtóműház

Lépjen kapcsolatba az Agisys szakműhellyel

A hajtóműveinknél alkalmazott olajakról itt írtunk részletesen.

Műszaki jellegű kérdéseivel forduljon területi képviselőinkhez.

Pécsi Péter
területi képviselő

Értesüljön első kézből
Havi rendszerességgel küldünk cikkeket az újdonságainkról, trendekről, műszaki információkról.
Adja meg nevét és email címét, hogy Ön is megkapja cikkeinket.
 
 
 
Legfrissebb cikkeink

Agisys keveréstechnika - a saválló acél sav álló? (2)

Agisys keveréstechnika - a saválló acél sav álló? (2)

Előző hírlevelemben beszámoltam kísérletünkről, melyben kiderült, hogy a saválló acél nem sav álló. Ezt eddig is gyanítottunk, de mi lehet hát a megoldás, ha savban, maró anyagokban kell keverni?

Agisys keveréstechnika - a saválló acél tényleg sav álló? (1)

Agisys keveréstechnika - a saválló acél tényleg sav álló? (1)

Keverőink nagy részét saválló acélból készítjük, ezalatt többnyire az 1.4404 és az 1.4571 acélokat értjük. Sokszor eszembe jutott, hogy ezek tényleg sav állók? 

Összes cikk megtekintése
Hajtós csapat

Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!