EnglishEnglish
Makkos Balázs
Boross Zoltán
üzletkötő, villamosmérnök

Miben segíthet szakértőnk?

Legjobb megoldások keresése, eszközök kiválasztása, technikai és műszaki kérdések, költséghatékony megoldások.
Munktársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek.

Boross Zoltán

Boross Zoltán

üzletkötő, villamosmérnök

+36 20 361 6783
Email íráshoz kattintson ide

Légző, olajszintjelző és záró dugó

Az Agisys Kft. a hajtóműveket összeszereléskor a gyártói katalógusnak megfelelően ledugózza. A hajtómű teste körben furatokkal van ellátva, melyeket tömített záródugókkal látunk el. Egy furat szintjelző dugót, egy pedig légző dugót kap.

hajtómű dugó típusok

A szintjelző dugó feladata az, hogy a felhasználó könnyen ellenőrizhesse, hogy a hajtóműben található olajtöltés eléri-e a kívánt szintet. A hajtómű telepítése előtt mindenképp ellenőrizzük az olajszintet. Amennyiben a megfelelően feltöltött hajtómű időszakos ellenőrzésénél azt tapasztaljuk, hogy az olajszint nem megfelelő, az olajszivárgásra utalhat, a hibát azonnal meg kell keresni, szakszerűen megjavítani, és az olajat pótolni kell.

A légző dugó feladata az, hogy a hajtómű üzemszerű felmelegedése miatt keletkezett túlnyomást kiengedje.

Minden más furatot, amit nem légző, vagy szintjelző dugóval látunk el, záródugókkal tömítünk.

A gyártói katalógus adja meg beépítés függvényében, hogy melyik furatot milyen dugóval kell ellátni. Mivel az Agisys Kft. a dugózást elvégzi, ezzel kapcsolatban partnereinknek feladata szinte nincs is! (erről jövő héten olvashat)

A nem megfelelő dugózás apróságnak tűnhet, de a hajtómű károsodását okozhatja, érdemes figyelni rá!

Pécsi Péter
területi képviselő

Értesüljön első kézből
Havi rendszerességgel küldünk cikkeket az újdonságainkról, trendekről, műszaki információkról.
Adja meg nevét és email címét, hogy Ön is megkapja cikkeinket.
 
 
 
Legfrissebb cikkeink

Agisys keveréstechnika - a saválló acél sav álló? (2)

Agisys keveréstechnika - a saválló acél sav álló? (2)

Előző hírlevelemben beszámoltam kísérletünkről, melyben kiderült, hogy a saválló acél nem sav álló. Ezt eddig is gyanítottunk, de mi lehet hát a megoldás, ha savban, maró anyagokban kell keverni?

Agisys keveréstechnika - a saválló acél tényleg sav álló? (1)

Agisys keveréstechnika - a saválló acél tényleg sav álló? (1)

Keverőink nagy részét saválló acélból készítjük, ezalatt többnyire az 1.4404 és az 1.4571 acélokat értjük. Sokszor eszembe jutott, hogy ezek tényleg sav állók? 

Összes cikk megtekintése
Hajtós csapat

Küldetésünk keverő berendezések, hajtástechnikai rendszerek és ezek elemeinek tervezése, gyártása, összeszerelése, értékesítése és javítása.
Legyen Ügyfelünk Ön is!